Teater & Matros Magplask

Nu ni alla våghalsar där ute!!

Det händer så himla mycket skoj här i äventyrsbadet Sydpoolen i december, så det är nästan så att alla händelser är roligare än hela äventyrsbadet i sig....fast bara nästan.

Nu är det mer saker på gång, för vet ni vad det mer kommer bli i december här i äventyrsbadet Sydpoolen?!
Det blir PIRATTEATER med Kapten Hajmat och Matros Magplask.

Snart måste jag, Pigge Pingvin, skriva ner en lista på allt häftigt som sker här så ni alla mina kompisar inte missar något skoj. Gratis pepparkakor under adventssöndagarna t.ex. kan man ju aldrig få för mycket av.

De kommer ha premiär i mitten av december, så håll ögonen öppna..och öronen också förstås.

Har ni kommit på något som ni önskar er i julklapp än. Jag tycker nästan att det är roligare att ge än att få och det är därför alla som kommer hit till Sydpoolen under advent får en liten gratis present av mig. Som en tidig julklapp :).

Om jag skulle önska mig något skulle det vara en egen bil...tänk vad häftigt...en pingvin som är ute och kör på gatorna. Alla skulle tappa hakan.

Pigges egna lilla bil


Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0