Monday, monday....soon friday

Hej svejs alla djupdykare!

Vilket underbart väder vi har haft i helgen.
Jag var ute och njöt men saknade mitt Piratland här vid Sydpoolen i Södertälje lite. Det ser så tomt ut på gräsmattan utan de roliga hoppborgarna och piraterna.

Men vet ni vad!
Mina, Pigge Pingvins, pirater kommer tillbaka lite då och då under hösten. Nu i söndags så hade de en rolig simhoppsshow som är himla poppis.

Värsta skuttet ut från 3:ans hopptorn


Ni som missade den har chansen att se den igen och igen för nu på söndag så kör de igen.
De kör även i oktober, november och december så ni har massor av chanser att se den coola pirathoppsshowen.
Det ser verkligen helt livsfarligt ut och jag är jätteimpad av de som hoppar.
De här datumen kör de:

Sön 27 sept kl. 14
Lör 17 okt kl. 14
Lör 14 nov kl. 14
Lör 12 dec kl. 13


Välkommen till mig och Sydpoolen.

Pigg pigg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0