Barnsemester i Sydpoolen

Ola bandola alla fans

Jag, Pigge Pirat, sitter som bäst och Facebookar! Har ni hört något liknande!? En pingvin som facebookar och bloggar. Jag måste verkligen vara en annorlunda pingvin om man jämför med mina kompisar i Antarktis. Men det visste jag nästan redan. Men det är ju otroligt roligt att skriva tycker jag. Hoppas att ni, alla mina vänner, tycker det är lika roligt att läsa mina inlägg.

En av mina minsta kompisar och hans mamma


Om du vill bli ett fan till mig så klicka här - jag vill ha så många fans som möjligt så tipsa gärna alla ni känner.

En härlig testfamilj från den bästa barnsidan Barnsemester har varit här och busat med mig i sommar. De har skrivit några rader om sitt äventyr här i Sydpoolen och Pigges Piratland här.  Jag blir så glad när jag hör att barnen har haft roligt här i Sydpoolen - det är ju det som har varit mitt mål i sommar.

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0