Linux och tjocka Pigge

Pigge Pirat in da house!

Idag har det varit rätt mycket folk här och busat och badat i äventyrsbadet med sina föräldrar.
Jag har sett många blötdjur ute i mitt Piratland med - det blir extra roligt att hoppa runt i hoppborgarna när man är lite blöt. Vilken fart man får i hoppborgarna "Glada Fiskens grotta" och "Stora Valgapet" - två av mina största borgar som har rutschkanor inbyggda i sig. Riktigt riktigt himla jättekul är det.

Full fart i Stora valgapet



Nu börjar det nästan blir lite kyligt ute på morgonarna.
Jag, Pigge Pirat, brukar öppna mitt häftiga och coola Piratland kl. 9 varje dag och idag kändes det faktiskt att det var mycket kallare i luften. Skönt för mig som har lite extra fett runt magen :).

Det kanske är lite svårt för de som inte känner mig att hålla mig, Pigge Pirat, och Linux pingvinen isär. Kolla här ska ni se. Jag hoppas att alla barn tycker att jag ser lite mer kramvänligt ut än Linux iaf. Han ser lite tuff och hård ut ibland tycker jag. Fast ändå rätt snäll.

Pigg pigg på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0