20 års äventyrsbad

Oj oj ni skall bara veta vad det planeras för kul här till i slutet av september.

Jag, Pigge Pingvin, fick precis höra att det planeras för vattendisco med pirattema, tipspromenad, prova på dyk för barn och massa annat skoj. Eftersom Sydpoolen - mitt hem - fyller 20 år tror jag att det också kommer bli en hel del rabatter som knyter an till 20.
Men skvallra inte för nån riktigt än för jag vet inte om jag får berätta så mycket om det här än.....så schhhhhh!



Klart är iaf att det blir den 25 september till den 27 september så boka in det i almanckan redan nu så du inte missar det.
Jag lovar att jag skall försöka hålla öronen öppna så kan jag fortsätta skvallra om vad det planeras - även fast jag kanske inte borda avslöja det. Men strunt i det....ni är mina kompisar och för kompisar berättar man allt.
Är det inte så :)

PS. Fin logga va...jag är jättenöjd med hur jag ser ut iaf.

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0