Glass i stora lass

Tuff tuff!
Åh vad jag längtar till på fredag. För er som har missat så fyller ju Sydpoolen 20 år då - värsta gamlingen. Fast en ganska fräsch sådan.

En hemlighet som vi här på Sydpoolen kommer ha då är att vi kommer dela ut en glassbiljett till alla barn - GRATIS!!! Det finns ju bara en glass som är bäst och det är ju Piggelin från GB = Pigge Pingvin = jag :).
Det visste ni inte va.
GB är himla snälla för de har sponsrat några av glassarna. Läs lite mer här om va GB har mer för gott.

Såklart är det så länge lagret räcker men jag tror att det finns rätt många glassar så ingen behöver få panik.
Glassen kommer delas ut i äventyrsbadet här på Sydpoolen så du måste betala entré för att få en gratis men eftersom det endast kostar 20:- att bada och relaxa denna dag är ju inte det så mycket.
Hoppas ni kommer och hälsar på mig - jag ser verkligen fram och få träffa alla blötdjur.


Piggelinglassen från GB...min favvoglass


Pigg Pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0