Jag vill också...

Vet ni vad jag saknar?

Jag, Pigge Pingvin, har skummat igenom min blogg och det är ju inte så många kompisar som följer mitt lilla liv här på Sydpoolen än...Det händer ju faktiskt en hel del skoj här så jag tror att det finns en hel del intresserade där ute i detta avlånga land - kanske iaf här i Södertälje samt i Stora Stockholm.

Du kan väl tipsa dina kompisar om att lägga till mig på bloglovin.com --- då får ni alla mina nya inlägg direkt på mail så missar ni inget av det roliga jag skriver om. Jag vill ju också ha en massa, massa kompisar.

Det som kommer hända nu snart inom kort i en snar framtid är ju att SYDPOOLEN fyller 20 år.
Vi håller som bäst och planerar för allt kul, så håll utkik på www.sydpoolen.se. Där kommer all info som du behöver veta finnas att läsa. Såklart kommer jag att skriva en hel del med.


Så här glad blir man när man kommer och hälsar på mig i Sydpoolen


Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0