Måndag = härligt

Hej hopp på er alla måndagsglada!

Hoppas ni haft en alldeles underbar helg. Själv var jag, Pigge Pingvin, och badade alldeles själv här på Sydpoolen (mitt hem, min borg) efter stängning. Jag tycker väl själv att jag har slarvat med min träning lite och då tycker jag att det är så lyxigt att börja träna när ingen ser än. Sen när jag börjar känna mig starkare så skall jag såklart börja träna med er alla.

Däremot tycker jag att ni alla borde komma hit (till Sydpoolen alltså) och antingen träna eller leka för det är ju så himla skoj.
Vågorna som vi har i äventyrsbadet är skyhöga och strömkanalen är urstark. Det går inte många dagar mellan gångerna som jag busar och stojar därute skall ni veta.


Coola tjejer, cool Pingvin i cool strömkanal


Förresten...det börjar ju närma sig nu. Sydpoolens födelsedagsfest!
Sydpoolen, äventyrsbadet här i Södertälje och mitt hem, fyller hela 20 ÅR!

Jag har skrivit om lite roliga saker som kommer hända tidigare i bloggen men det tål att nämnas igen.
Kom hit hela familjen och bada för helt otroliga priser...(pssstt...det kommer bara kosta 20:-/person för BAD OCH RELAX men säg inte det till så många för jag tror inte att jag får berätta det för så många än).
Det jag inte sagt förrut är att vi kommer ha Prova-på dyk för barn både lördagen 26/9 samt söndagen 27/9. Det är en jättehäftig känsla att kunna andas under vattnet - fråga mig, jag vet :).

En annan rolig sak är ju att Sydpoolen öppnar upp relaxen för alla!
Tidigare var du tvungen att ha fyllt 18 år (urgammalt) men nu får vem som helst vara däruppe, fast på ett villkor. Det är fortfarande en relax som skall vara lugn och skön och så är det servering däruppe med en massa god Thai mat.
Så busa gör du i äventyrsbadet och ta det lugnt gör du på relaxen....inte så jättesvårt att komma ihåg, eller hur inte?!

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0