Nu skulle jag ju gärna...

Vilket väder eller vad säger ni?!

Om jag, Pigge Pingvin, hade haft mitt piratland kvar och uppställt så skulle jag ha öppnat det idag.
För vädret är ju helt underbart.
+ att det är en hel del blötdjur här på Sydpoolen idag och stänker och badar och busar (fast bara lite).

Annars är det full rulle på alla här inför jubileumet. Det stökas och bökas i alla hörn och informeras. Ni kanske redan har hört reklamen på Favorit FM 103,9 - världens bästa radiokanal! Om ni inte hört den än så ratta in och lyssna reda idag. De kör världens bästa mix av musik och så pratar de alldeles lagom.

Sedan är det snart dags för nästa omgång av höstens kurser här på Sydpoolen. Som ni nog redan vet kör vi massor av olika vattenaktiviteter här - Sydpoolen har allt i vattenväg för både stora och små. Vecka 42 drar det igång igen med babysim och minisim och simskolor. Det finns också vuxensimkurser och crawlkurser för vuxna så om ni hör mamma eller pappa säga att de vill lära sig crawla - tipsa om Sydpoolen!


Tillbakablick när SvampBob var här i somras....åh vilka härliga tider!



Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0