Supertävlingar

Gooooo måndagsmorgon
Hoppas ni alla haft en härlig helg. Jag, Pigge Pingvin, har för tillfället lagt min piratutstyrsel på hyllan och huserar nu runt i Sydpoolen Äventyrsbad som "vanliga" Pigge. Men jag kommer nog att sätta på mig hatten igen i slutet av september, för då - om ni har läst min blogg - så smäller det av med ett DUNDERKALAS. Sydpoolen fyller 20 år!

Det kommer bli jätteskoj och jag hoppas förstås att det kommer massor av barn hit och leker med mig.
Bara för er som läser detta kan jag ju säga att det bara kommer att kosta 20:- att komma och bada....20 KRONOR! Det är ju inte mycket alls. Det är två cheeseburgare på McDonald´s och de äter man ju upp jättesnabbt (fast inte för ofta) och här får du 4 timmar! skoj för 20. Kan inte bli bättre!

Om du vill vinna inträde till oss ändå så kan du prova att tävla om det på Barnsemester.se. Kika mer här så ser du hur du skall göra för att vinna.

De som jobbar här har sagt att vi kommer att satsa jättemycket på barnfamiljer och alla som tränar. Här har jag hittat en stammistränare hos oss som verkligen kör hårt och är ett föredömme. Jag, som är lite rund om magen, kanske borde ta efter henne men jag är alldeles för förtjust i sill för att någonsin komma dit...tror jag :). Jag får min motion i vattnet istället.

Tittut!



Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0