Pigge njuter med halmhatt på

Gooomooorrrrronn alla morrrronpigga Piggefans!

Har ni alla sovit gott - jag, Pigge Pingvin, sloknade som en stock igår och sov jättegott.
Det är så skönt att ha kommit igång igen i äventyrsbadet där jag busar och stojar med alla barn som kommer hit till Sydpoolen. Efter en hel dag busande och åkande i rutschbanan och guppande i vågorna så blir man jättetrött...fast på ett skönt sätt.

Jag lovade att jag skulle berätta om det som händer nästa helg....och vet ni vad det är?!
Mina superduperduktiga simhoppspirater är i farten igen och kommer till Sydpoolens motionsbassäng för att spela upp sin häftiga och nästa lite läskiga simhoppsshow. Så skriv upp lördag 30 januari i din kalender...prick kl. 14.00 börjar de. Om ni har missat vad den piratiga simhoppsshowen är för något kan ni se ett litet klipp här på min och Sydpoolens Youtubesida.

Annars så börjar jag drömma mig bort till de tropiska veckorna som Sydpoolen kommer starta med 4 mars....vilken grej det blir!
Jag har redan börjat planera en massa här och mina kompisar håller på för fullt. Så håll alla öron och ögon öppna.


Jag längtar till mina tropiska veckor



Pigg pigg!!

PS. Missa inte lördagens basketmatch -  SBBK spelar och Sydpoolen sponsar med jättefina priser. Matchen börjar kl. 16.00. Läs mer på SBBK´s hemsida www.sbbk.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0