Pigges Julklappstips nr 4

Hej TomtePiggar!

Nu känner jag att det börjar nalkas jul.
Idag är det ju en riktig superdag...tänk bara om julafton skulle kunna vara såhär.
Gnistrande vitt på marken och skinande solljus. Kan det bli bättre?!.....Japp, det kan det!

Snart kommer jag, Pigge Pingvin, ha premiär på en häftig PIRATTEATER äventyrsbadet strand här i Sydpoolen i Södertälje..."Den itusågade skattkartan" ... åh så spännande det skall bli.
Lördag 12 december är den stoooora premiären så missa inte det.

Mina små tomtepiggar här i Sydpoolen håller på för fullt och julpysslar och grejjar och donar för att det ska bli julfint. Tomtepiggarna håller också på och förbereder för BARNPASSNING som drar igång 17 december så det är ytterligare ett datum att hålla i huvet. Säg till mamma och pappa att det finns skojig barnpassning här hos oss i Sydpoolen. Om du vill får du bada annars finns det ett litet pysselrum med en massa knep och knåp lekar.

Pigges eget ihopknåpade dollarsedel


PIGGES JULKLAPPSTIPS HITTILLS:
- nr 3
- nr 2
- nr 1

PIGGES JULKLAPPSTIPS nr 4:
- Presentkort till allt som jag, Pigge Pingvin, erbjuder. Det finns så himla mycket att berätta om och som finns här i Sydpoolen men om man köper ett presentkort så får man använda det till vad som helst! Bra va :).

Här är en som har Sydpoolen som nr 1 på sin önskelista.
http://www.nattstad.se/ullstrumpa?id=885896


Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0