Slut för iår

Nu var det slut för i år :(.

Lite deppigt är det men åh vad skoj jag, Pigge Pingvin, har haft det.
Nu i helgen var det sista helgen detta år som Pigges Piratland hade öppet, men vilka fantastiska månader vi haft.
Pigges Piratland här vid mitt hem Sydpoolen har bara fått positiva bemötanden vad jag har hört.
Då blir jag, som har känt mig lite ansvarig, extra stolt. Alla barn har varit så glada och haft så roligt och så många kramar som jag fått nu i somras har jag aldrig fått tidigare.

Några höjdpunkter i sommar har varit:

* när SvampBob Fyrkant var här med mig och invigde hela Pigges Piratland - han var verkligen en rolig prick som jag hoppas att jag skall arbeta mer med.



* Aya Baya Band var här och spelade hela två gånger och fick med sig hela publiken och vissa fick även gå upp på scen och spexa tillsammans med bandet.

* Djungelbandet som spelade två gånger under juli månad. Fantomen var med och busade med barnen (och vuxna).

* Nybyggda plaskdammen för de allra minsta som blev en succé. Ibland såg jag till och med föräldrar som satt och svalkade sig.

* Glasskiosk med serveringsdel med min favorit - regnbågsglass.

* Elbilarna, ansiktsmålningen, piratteatern med alla fantastiska skådespelare från STA - Södertäljes Teateramatörer.

* ... och såklart alla HOPPBORGAR med allt från borgar till de minsta till stora hoppborgar för de äldre barnen.

Det som händer nu är att jag kommer flytta in i äventyrsbadet, som jag har fått chefen att öppna lite längre. Nu är öppettiderna för mitt häftiga äventyrsbad måndag till fredag 9 - 21 och lördag till söndag 9 -18.

Så nu kan du komma med mamma och pappa nästan när du vill!

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0