STORT Jubileum 20 år

Tut i luren!

Om bara en månad är det dax. Sydpoolen, där jag - Pigge Pingvin alias Pigge Pirat, bor fyller 20 år!
Vilken grej eller hur. 
Fredag den 25 september kl. 06.30 smäller det, så det kan ni skriva in i era kalendrar redan nu. Sydpoolen kommer FESTA ändå till söndagen den 27 september kl. 18.00.
Då kommer det bli pompa och ståt här med en massa aktiviteter för både små och stora.
Om jag känner alla rätt här så kommer det bli en massa saker som händer med rabatter och olika aktiviteter.
Kanske, kanske blir det ÄVENTYRSDISCO med mig, Pigge Pirat, i äventyrsbadet. Visst skulle det vara COOLT!

Just nu börjar det ändå kännas som det är fler och fler som kommer och hälsar på mig, efter den lilla besöksdippen förra veckan. Jag tror att det är alla träningssugna som kommer hit med sina barn. Det är extra roligt denna höst, för vi kan erbjuda jättemycket aktiviteter på gruppträningsschemat. Bl.a. är Peter Rylander här och kör ett enkelt och roligt FYS pass varje måndag kl. 18.30. Alla nyfikna - kom hit och testa! Läs mer här om alla pass.

Gör som Peter, känd från TV-programmet Amigo! Kom hit och kör loss med ett roligt FYS-pass.


Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0