Pigge Pirat på bild

Hej svejs alla badare och pirater

Nu har jag fixat upp lite nya bilder på min Sydpoolensida på Facebook. Kolla in här så kan ni titta. För att titta måste du ha ett konto på Facebook men det fixar du snabbt.

Fick reda på idag att Södertäljes nya skateboardramp kommer invigas lördag den 22 augusti. Spännande även fast jag, Pigge Pirat, aldrig har provat att åka nån gång. Jag tror att jag skulle ramla ganska mjukt - som ni alla vet är jag ju en ganska rund och go pingvin.

Jag, Pigge Pirat, med några småfans


Snart börjar alla mina kurser här i Sydpoolen - jag kommer starta med babysim och simskolor, barngympa och vuxensimkurser. Om du hör någon av dina föräldrar prata om att lära sig crawl så har vi det här på Sydpoolen också. Det finns också vattengympa och massor av gruppaktiviteter på land. Alla instruktörerna är jätteduktiga!

Nu skall jag iväg och kolla så allt går bra med Sydpoolens tävlingsbassäng. Vår duktiga driftavdelning har renoverat och fixat och fräschat till den i sommar och öppnar den igen på måndag. Jag måste bara dit och kolla så allt går enligt planerna.

Pigg pigg!!


Kommentarer
Postat av: Ludmilla Rosengren

Vad mysigt ni verkar ha det på Sydpoolen!

Har ni köpt in den Nya babysimboken?

2009-08-17 @ 20:37:34
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0