Bada med klasskamraterna

Hej och hallå alla kompisar!
Nu är hösten i full gång här på Sydpoolen. Det är jättekul! Barnen som är här leker och går på simskola. De vuxna simmar också eller tränar på Nautilus gym. Från och med vecka 40 kan ni också börja boka er till nästa omgång med simskola och babysim. Säg det till mamma och pappa så att de inte missar att boka in er. Det är ju så bra att kunna simma!


Rutschelkaneskoj!


Jag hoppas att det går bra för er i skolan nu när ni börjat igen. Det måste vara roligt att träffa alla kompisar igen. Själv hoppas jag att ni inte glömmer bort er kära vän, Pigge Pingvin. Det vore så roligt om ni kom och hälsade på. Ni vet väl att ni kan komma med skolan och hälsa på? Om ni har en frilufsdag eller liknande på gång så tycker jag att ni ska tipsa era lärare om Sydpoolen. Ta med er några föräldrar också.  Om ni är över 15 stycken i er klass som kommer så blir det lite billigare också (60kr). Vilken bra idé, va?

Nej, nu ska jag gå och titta till simskolebarnen.
PIgg Pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0