Pigge Pirat är tillbaka!

Hej svejs alla barn och föräldrar!

Gissa vem som är tillbaka?!

Jag, Pigge Pirat, är på banan igen efter en veckas semester från bloggandet.
Under min lediga tid har jag passat på och busat lite extra med alla barn som har varit här och hälsat på mig i mitt Pigges Piratland.

Det här är jag, Pigge Pirat, i full piratmundering


Det har varit så poppis att alla mina klistermärken har tagit slut! Och jag som beställde hur många som helst!
Kul ändå tycker jag. En av mina bästa kompisar har klistrat fast ett klistermärke bak på sin bil - tyckte jag var lite skoj.
Om du får för mamma och pappa så får du gärna göra det du med. Då blir det nästan som att alla som har ett klistermärke på bilen är med i Pigges Piratklubb - en hemlig klubb bara för oss!

Jag var inne och tittade lite och såg att Södertälje officiella sida också har skrivit några rader om oss. Titta här och läs gärna.

Aftonbladet skriver idag att sommaren kommer fortsätta ett bra tag till - först blir det lite kallare och sen blir det varmare igen! Tjoho är det enda jag kan säga. Det kommer ju betyda att jag kan hålla mitt Piratland öppet ännu längre. Till hösten kommer jag få flytta in mitt piratland och då blir det bus och skoj i äventyrsbadet här i Sydpoolen istället.
Kika här om vad Aftonbladet skriver om värmen så kan ni läsa själva - Sensommardopp.

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0