Pigges Barnpysselhörna

Hej alla Piggelovers

Nu har andra advent passerat och vi närmar oss den stora dagen med J med stormsteg.
Jag, Pigge Pingvin, hade jättemysigt igår. Även fast det var så grått och tråkigt väder så var det en hel del som var här i äventyrsbadet Sydpoolen och badade och busade. Jag och mina badpoolare bjöd på pepparkakor med glögg och kaffe. Alla som ville fick också en gratis reflex av mig.

Förresten...tycker du om att tävla?
barnsemester.se kan du tävla om presentkort till mitt häftiga hem äventyrsbadet Sydpoolen. De har en så rolig grej på deras hemsida...de har en julkalender med en öppning varje dag och Sydpoolen är med där på ett hörn. Sydpoolens lucka har inte öppnats än så håll ögonen öppna - vilken dag som helst öppnas den för alla tävlingssugna.

Torsdagen den 17 december blir det även pussel och knåp på hög nivå här i Sydpoolen.

Alla mammor och pappor som är julstressade......läs detta noga!

Fr.o.m. 17 december kan ni lämna in era busbarn här till Sydpoolen och i lugn och ro julhandla i Södertälje.
Det kostar inget extra att lämna in barnen förrutom badbiljett (85:- för 1.5 timme + 60:- för extra timme) och om ni ställer bilen på Sydpoolens parkering tar det bara 5 minuter att gå in till Södertälje stad och börja julshoppa.
Så lägg dessa tider på minnet:
Torsdag 17 december kl. 16.30 - 19.30
Fredag 18 december kl. 16.30 - 19.30
Lördag 19 december kl. 11.00 - 16.00
Söndag 20 december kl. 11.00 - 16.00
Måndag 21 december kl. 16.30 - 19.30
Tisdag 22 december kl. 16.30 - 19.30
Onsdag 23 december kl. 11.00 - 16.00

Pigges alldeles egna pussel


Pigg pigg!!

Kommentarer
Postat av: Sanne / Änglarnas Hus

Hallojsan Pigge och alla dina vänner!!



julpyssel är roligt och att bada är ÄNNU roligare!!

Kan inte tänka mig bättre ställe att vara på när mamsen och papsen julhandlar!!

Kram Sanne!!

2009-12-07 @ 12:05:50
URL: http://anglarnashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0