Pigges Piratteater presenterar:

Kapten Hajmat & Matros Magplask i
"DEN ITUSÅGADE SKATTKARTAN".

Nu har de kört genrep!
Vilka då undrar ni kanske.

Mina, Pigge Pingvin, bästa kompisar Piraterna är igång med en ny teater. De hade precis genrep för ett par dagisgrupper och åh vilken supersuccé det blev. Det var kapten Hajmat och matros Magplask som var här och underhöll och busade. Alla barnen som var här fick titta på teatern och sedan vara med och leta efter den ITUSÅGADE SKATTKARTAN som ju hela pjäsen heter. Efter det blev det lite fika med saft och pepparkakor för barnen som var här. Jag själv stod i kulissen och kikade ut. Denna gång var det piraternas tur att skina, så jag fick order om att hålla mig lite i skymundan.

Den riktiga föreställningen har premiär på lördag 12 december och sedan kommer piraterna vara här nästan varenda helg! Kl. 11 samt kl. 14 spelas pjäsen på äventyrsbadet Sydpoolen strandkant och däremellan är det bad, bus och skattletning. Visst låter det spännande!
Ni glömmer väl inte bort att det är en massa andra saker som händer nu på lördag...
1. Vattendisco kl. 15 - 21 i äventyrsbadet! Mycket coolt.
2. Piraternas Skämthoppshow kl. 13.00 i motionsbassängen. Mycket coolt också.
2. Piraternas teater kl. 11 + kl. 14. Mycket mycket coolt.
Jag finns också här och busar så det är jättemycket att se på lördag.

Piratteatern spelas:
v. 50
lör 12 dec
sön 13 dec
v. 51

lör 19 dec
sön 20 dec
v. 53
mån 28 dec
tis 29 dec
ons 30 dec
lör 2 jan
sön 3 jan
v. 1
lör 9 jan
sön 10 jan
v. 2
lör 16 jan
sön 17 jan

Pigges pirater är här i Sydpoolen och väntar på just dig!


Pigg pigg!!

Kommentarer
Postat av: olatidman

trevlig kväll:)

2009-12-10 @ 18:20:45
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0