Bli en pirat du med!

Idag vaknade jag, Pigge Pirat, av att solen sken. Mina piratkompisar och jag började morgonen med lite sill och ett dopp i äventyrsbadet. Klockan 09.00 gick vi ut i solen och lekte och busade i Piratlandet. Det kom en massa roliga barn och lekte med oss och piraterna målade ansiktsmålningar på dem. Barnen blev jättefina! Hos mina kompisar i Sydpoolens reception kan man köpa jättefina piratkit. Det är en piratscarf, ögonlapp, örhänge och ett svärd. Så då kan du också bli en pirat!


Piraterna med coola scarfs och svärd.

Nu ska jag fortsätta leka. Glöm inte bort att Djungelbandet kommer på Söndag kl.14.00. Det ska bli jättekul!

Pigg Pigg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0