Familjesemester

Gomorron alla vänner!

Hoppas ni mår bra, för det gör jag!
Även fast vädret inte är det bästa - imorse tidigt tidigt var jag, Pigge Pirat, ute och dansade lite i regnet.
Det var inte kallt alls och riktigt riktigt uppiggande - precis som jag är - pigg alltså *skrattar*. Prova själva om ni kommer hit idag så ska ni få känna att det är jätteskönt. Efteråt kan n sätta er i varma bastun eller sköna bubbelpoolerna.

Vet ni vad!
Södertäljes egna tidning Länstidningen har skrivit om mig och mina pirater. Kika och läs här.
Även stora Aftonbladet har skrivit om mitt hem, Sydpoolen. Mer om det kan du läsa här.
http://www.aftonbladet.se/sommarisverige/article5139694.ab
.

De skrev om ett familjepaket vi har tillsammans med häftiga Tom Tits Experiment och fina hotell Quality Hotell Park som också finns här i Södertälje. Så om inte din mamma och pappa riktigt vet vad de skall göra nu under sommaren och semestern - tipsa dem om att för bara 2 120:- kan då få övernattning med frukost, entré till Tom Tits samt till mig, Pigge Pingvin, i Sydpoolen. Hos mig får ni också en liten present när ni kommer till kundtjänst.



Om du vill ha bättre koll på mig, Pigge Pirat, kan du ta hjälp av den här länken. Följ min blogg med bloglovin

Vi syns i regnet!

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0