Grattis Kronprinsessan!

Grattis Kronprinsessan!


Idag fyller Sveriges söta kronprinsessa år. Jag hoppas att hon får en jätterolig födelsedag.

Jag, Pigge Pingvin, tycker att det är skojigt att fylla år - för då får man ha kalas! Du vet väl att du kan ha barnkalas och fira din födelsedag hos mig här på Sydpoolen. Då får man låna ett alldeles eget rum som har kyl, frys, spisplatta, micro och egen bastu och dusch. Rummet ligger bredvid mitt äventyrsbad där man kan leka i vågorna och ha kul.
 

Vad vore kalas utan ballonger och serpentiner?




När man fyller år brukar man få födelsedagspresenter. Om du har barnkalas här hos mig på Sydpoolen får alla barnen som kommer en liten present. Jag tycker att det är kul att ge bort paket. På den här sidan kan du köpa familjebad hos mig i mitt äventyrsbad på Sydpoolen. Det tycker jag är en jättebra födelsedagspresent.

  

Nu ska jag gå ut i hoppborgarna och leka. Kom och lek med mig när Piratlandet öppnar kl.09.00!


Pigg Pigg!!


PS. Gå gärna in här och lägg till min blogg i din favoritlista.


Kommentarer
Postat av: Sanne

Oh vad mysigt det verkar vara..önskar man var barn igen, eller att barnen fortfarande var små...Man kanske ska låna ett brorsbarn ..Allt för att få komma o leka igen!! :)

2009-07-14 @ 16:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0