Många besökare

Hej svejs alla goa vänner!

Hoppas ni mår bra i sommarsolen. Visst är det underbart med solen....då kan man tjata lite extra på mamma och pappa så är det större chans att få mer glass ute i min glasskiosk.



Försök få hit mamma och pappa och bada. Just nu får alla som kommer och besöker mig, Pigge Pirat, vara inne och bada hela dagen för samma pris.
För barn 3 - 15 år kostar det 85:- och för alla föräldrar och vuxna kostar det 100:-.
Sedan har jag även gjort två specialpaket
1 vuxen och max 3 barn kostar 240:- och
2 vuxna och max 3 barn kostar 280:-.
Bra va :).

Sedan så jag i siffrorna idag att så många besökare som jag har haft detta år i juni...så många besökare har vi ALDRIG haft. Totalt för hela juni kom över 23 000 till mig. Åh, så skoj att det är så många som vill komma och hälsa på mig. Det tycker jag är jätteroligt.

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0