Semester

Hej alla vänner!
Jag, Pigge Pirat, tänker ta lite semester från bloggandet. Jag är tillbaka igen med ny spännande information vecka 33.
Självklart kommer jag att vara kvar på Sydpoolen och leka med barnen. Det vill jag inte ta semester ifrån.
Piratlandet kommer att vara öppet till och med den 16 Augusti, kanske lite längre om det är fint väder. Så passa på att hälsa på mig och Piraterna innan hösten är här.

Mina busiga Piratkompisar!


Måste bara berätta om allt roligt som händer till hösten.
Måndagen den 10 augusti öppnar vår resturang, Koi Siam Thai, igen. Där kan man äta mumsig thaibuffé.
Sedan startar alla våra roliga kurser vecka 34. Missa inte att boka dig om du vill lära dig simma eller gå på gympa. Samma vecka kommer höstens gruppträning igång. Vi har massor av nyheter t.ex. Afrodans, Fys-pass och Aerobics. Det kommer att bli full rulle!

Sedan har jag glömt att berätta att Sydpoolen fyller 20 år snart. Tänk vad snabbt tiden går. Jag hoppas att det blir ett stort kalas då. Som ni vet älskar jag kalas!

Nej, nu ska jag gå ut och njuta av sommaren med mina Piratvänner.

Pigg Pigg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0