Snart Simskoledax

Hejsan!

Jag hoppas att alla barn har det roligt på sommarlovet. Jag, Pigge Pirat, har i alla fall jättekul nu när det är så många roliga barn här och hälsar på mig. Igår blev vädret riktigt bra tillslut och folk satt ute i solstolar och mös i Piratlandet.

I Länstidningen har de förresten skrivit om mitt hem, Sydpoolen, igen. Gå gärna in och läs här.

  

Mina Piratkompisar och jag simmade lite igår för snart börjar mina roliga simskolor och babysim. När man badar måste man också ha badkläder. I receptionen hos mig på Sydpoolen kan man köpa jättefina badkläder till vuxna och barn. De har även babybadblöjor, babyleksaker, simpuffar, badmössor och simglasögon. Allt man kan behöva när man ska simma och bada.

Badmössan och simglasögonen på.


Du har väl inte missat att Sydpoolen nu finns på Facebook? Gå gärna in och bli ett Fan här.


Pigg Pigg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0