Tjena mittbena!

Tjena mittbena! Så sjunger Djungelbandet i en av sina roliga sånger. Jag längtar jättemycket till de kommer till Sydpoolen och spelar på scenen i mitt Piratland. Gå gärna in på deras hemsida och läs om deras  nya klimatsmarta föreställning.

Idag är det varmt och skönt och perfekt väder för att komma och hälsa på mig, Pigge Pirat.  Ta med er mamma och pappa ut i solen och hoppa hoppborg och ät glass i Piratlandet. Blir det för varmt kan ni alltid gå in och svalka er i äventyrsbadet.


Barn och vuxna har roligt i Piratlandet.


Mina piratkompisar spelar också piratteater två gånger om dagen då ni får hjälpa dem leta efter en skatt. Vad kul va?
Vi syns i hoppborgarna!
Pigg Pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0