Kom tillbaka sommaren

Vart tog sommaren vägen? Jag, Pigge Pirat, vill ju kunna öppna mitt Piratland som ligger i Sydpoolen.
Kanske, kanske om det blir bättre väder kommer jag att öppna idag. Jag håller i mina fjädrar för fullt så de nästa blir blå!

När du kommer hit och besöker mig kommer du först av allt stöta på min duktiga personal som håller till i kundtjänst. De hjälper dig med allt mellan himmel och jord och inga frågor är för dumma. De svarar på allt!

Jag med min duktiga personal


Här är lite tips om vart du kan läsa om mig. Glöm inte bort att du kan prenumerera på min blogg här.

På radiokanalen Favorit FM kan du höra min reklamslinga för mitt, Pigge Pirat, häftiga och mycket coola Piratland. Ratta bara in 103,9.

Södertäljes alldeles egna lokaltidning, Länstidningen, har skrivit lite om oss idag. Kika här så skall ni få se. Mycket roligt tycker jag att så många vill komma och bada hos mig och hoppa i hoppborgarna. Det blev ju rekord i juni och nu satsar jag på rekord även i juli! Det finns bara en som kan hjälpa mig med det - och det är du!

Kringelstan - där du kan hitta allt möjligt om Södertälje - finns det lite info om mig också.

Det känns lite coolt nu för jag börjar ju bli lite av en lokalkändis - kanske är dags att utmana resten av Sverige och världen snart också.

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0