Attans regn

Attans regn

Det förstör ju för mitt fina Piratland - så just nu har jag, Pigge Pirat, inte kunnat öppna. Så fort det slutar regna så kommer jag öppna det igen - var så säkra!

Som tur är finns ju hela stora coola äventyrsbadet - som inte är något för torrisar!
Redan nu (klockan är bara halv tio) så har det kommit badsugna barn och föräldrar. De vet att utöver Piratlandet finns det så mycket mer här i Sydpoolen. Just nu skulle jag t.ex. inte ha något emot att sitta och bubbla lite i stora bubbelpoolen och samtidigt titta ut på regnet. Det kan ju vara riktigt mysigt det med.

Jag, Pigge Pirat, med poolare i äventyrsbadet Sydpoolen


Mina piratkompisar här i Sydpoolen är jätteduktiga och arbetar hårt för att flörta med alla journalister, redaktioner för att de skall inse hur kul att barn får det när de kommer till Sydpoolen och mitt Piratland. Kika här så skall ni se.

Så trotsa regnet och kom hit!

Pigg Pigg!!

PS. Om du vill ha bättre koll på mig, Pigge Pirat, kan du ta hjälp av den här länken. Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0