Basketdax snart

Pigg pigg på er - alla barn!

Hoppas ni mår bra denna dag och är sugna på mer bad och hopp i Pigges Piratland.
Idag är det lite svalare ute och då trivs jag. Pigge Pirat, som allra bäst.

Idag har jag skickat iväg en ny omgång med vinster till alla som har provat mitt spel. Alla som spelar får en entré gratis till mitt Piratland - det gäller bara för en person så försök att få mer dig hela familjen så du slipper gå själv.
Jag tror du kommer ihåg länken men här kommer den en gång till.

Pigges Piratspel

Snart är det ju dags för Basket UEM i Södertälje. Jag blir så imponerad på alla som kan spela basket - själv ser jag ut som en vaggande jätte när jag försöker mig på att spela. Jag är nog bättre på att krama barn och att fånga sill.

Jag, Pigge Pirat, gör det jag kan bäst.



Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0