Glad midsommar

Gomorron

Ville passa på att hälsa alla barn och vuxna Glá midsommar och påminna om att jag stänger mitt häftiga Piratland imorgon fredag 19 juni Midsommarafton.

Men redan på Midsommardagen öppnar jag igen kl. 09.00, så jag hoppas vi syns då. Pigga och glada :).

Igår var det jätteskönt och härligt ute och jag var ute och delade ut klistermärken till alla som ville ha. Efter det var jag så svettigt så jag tog en gooo regnbågsglass ute i serveringen. Det var mumsfilibaba.

Jag har fått en häftig piratscarf och känner mig coool när jag har den på.
Det enda som saknas nu är ett häftig örhänge, ett svärd och ögonlapp så är jag fulländad pirat.
Jag vet att ute i vår piratentré finns det örhänge, ögonlapp och svärd att köpa, så att ni kan fortsätta leka pirater med varandra när ni kommer hem.

Jag, Pigge Pirat, med min coola piratscarf.


Stor piggekram till er alla.

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0