Jag och Fantomen

Skolavslutning - är det inte underbart!

Idag är det massor av barn och föräldrar hos mig och hälsar på.
Även fast det är lite regn i luften så är det många som har varit ute och hoppat i mitt Piratland. Vilka tuffingar.

Coola och klimatsmarta barnbandet Djungelbandet och FANTOMEN.


Idag kom tjejen som hjälper mig med Piratlandet - Mona heter hon - och berättade att DJUNGELBANDET och FANTOMEN kommer att komma hit till Sydpoolen och spela på lilla scenen. Tjoho säger jag.
Pigge Pirat skall få träffa Fantomen. Det är jättestort! Hoppas han är snällare än han ser ut.

Tjejerna i glasskiosken har inte haft öppet så mycket men så fort solen visar sig så kommer de att öppna upp kiosken utomhus. Där finns en jättegod glass som heter Regnbågsglass som jag kan tipsa om!

Trevlig helg allesammans och hoppas ni får lite lördagsgodis imorgon att tugga på.
Syns och hörs nästa vecka.
Glöm inte bort - till mig är ni alltid välkomna!

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0