Kramiga Dagisbarn

Hej hopp på er alla!

Idag här vid Sydpoolen och Pigges Piratland hade jag en drös med gulliga dagisbarn hos mig. De var så kramiga och ville krama mig hela tiden.
Klockan 11 tittade vi på piratteatern tillsammans och barnen var så busiga så de började att jaga piraterna runt den gröna gräsmattan. Men jag tror att piraterna bara tyckte att det var kul, för när teatern var slut så fick alla en hemlig skatt att ta med hem.

Jag med snälla pirater och busiga dagisbarn


Sedan plaskade de på i vår plaskdamm som börjar bli den mest populära attraktionen i Pigges Piratland.
Men så är det också så varmt och skönt ute idag så vem skulle inte vilja bada en dag som denna.

Jag ser så mycket fram emot att Djungelbandet skall komma hit och spela. De kör en klimatsmart show som berättar att vi måste vara rädda om vår jord. Sedan kommer ju också Fantomen, vilket blir jättekul!

Pigg pigg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0