Pigge Pirat på Äventyr

Hejsan alla semesterfirare!

Nu har sommar kommit....äntligen, äntligen är det varmt och skönt ute.
Idag öppnade jag min plaskdamm utomhus som ligger precis bredvid Pigges Piratland och vilken succé det blev :).
Alla barnen tyckte det var jättekul att busa och skvätta ner mig.
I plaskdammen för de minsta finns det lite roliga leksaker att busa med.
Jag såg en liten pojke som skojade med sin mamma och blötte ner henne helt. Jag kunde inte låta bli att skratta lite.

Det finns ju elbilar att köra här också. Mina snälla pirater hjälper till att leda och styra för de allra minsta och de större barnen är så duktiga så de klarar sig själva.

Snälla Pirater hjälper till med elbilarna.


Hela veckan lång skulle det blir fint väder sade de på Piratteven. Hoppas de har rätt för idag var en helt underbar dag med många barn som hälsade på mig....jag älskar sällskap!

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0