Pigges Piratspel

Åh vad det är spännande just nu.

Det är så att jag kommer att få ett alldeles eget spel till Sydpoolens hemsida som jag fick testa idag.
Jag försökte fånga så många guldmynt som möjligt från mitt piratskepp och det var jättesvårt.

Jag tror att det finns många barn därute som vill utmana mig i spelet när det kommer ut på fredag.
För att göra det riktigt intressant har jag fixat ihop lite vinster så varje vecka kommer jag utse en lycklig vinnare som får komma hit och bada och busa med mig i Pigges Piratland GRATIS!
Spännande eller hur!...

Nu skall  jag ta och övningsspela mitt spel lite till.
Trevlig piratkväll alla barn

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0