Piratbasket på söndag

Gomorron alla barn

Hoppas ni är pigga och glada och vill komma och hälsa på mig idag!
Jag, Pigge Pirat, kan berätta att jag igår fick reda på att Sydpoolen bjuder på gratis ansiktsmålning.
Så om.... eller jag menar när ni kommer hit, så passa på att måla dig, helt efter eget önskemål.
Du kan bli en tiger, ett lejon, en fisk, en katt eller hund, få dödskallar på kinderna eller helt enkelt få en bild av mig på kinden.

söndag 26 juni kl. 14.00 blir det häftigt. Mina, Pigge Pirats, piratkompisar skall tävla mot Tom Tits Experiment i basket. Jag vet redan nu att mina pirater kommer att vara jätteduktiga. Kom och heja fram dem vettja. Det är kl. 14.00 i Södertälje på ett ställe som heter Politikertorget som ligger mitt i stan.
Södertälje kommer hålla i Ungdoms EM i basket den 2 - 12 juli så alla som är intresserade av basket - kom och hälsa på i Södertälje!

Och förresten!
Vet ni mer!
Igår hade vi premiär för prova-på dyk för alla barn mellan 8 - 12 år. Det är Sydpoolens jätteduktiga instruktör Daniel som håller i det. Det är en jättehäftig känsla och dyka ner under vattnet - lita på mig - jag vet!



Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0