Piratteater och guldmynt

Idag är det första måndagen efter alla skolavslutningar.
Jippi och hurra tänker säkert många och jag med.

Det betyder ju att ni har massor av tid att komma och besöka mig - Pigge Pirat, Sydpoolens äventyrsbad och Pigges Piratland.

Mina - Pigge Pirats - snälla pirater.


Varje dag kommer mina snälla piratkompisar bjuda alla barn på Piratteater.
Första föreställningar börjar kl. 11.00 och den andra kl. 14.00.
Om det är jättemånga barn här så har mina piratkompisar lovat en extraföreställning kl. 16.00 också.
De viskade även i mitt öra och sade att de har massor av guldmynt som de brukar ge till alla barn alldeles GRATIS!

Så kom hit så kanske ni blir rika!

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0