Poolparty & ansiktsmålning

Idag, idag blir det spännande. Lilla jag, Pigge Pingvin i Sydpoolen, kanske skall få jobba lite mer med SvampBob Fyrkant.
Hans kompisar kommer hit idag för att prata lite så får vi se vad vi kan hittade på för skoj tillsammans.
Visst vore det häftigt att få se oss två tillsammans igen! Det är nästan så jag saknar SvampBob lite - han är ju jättesnäll.

Annars blir det fortsatt poolparty ute i lilla plaskdammen. Jag var ute och tittade precis och det var redan några barn därute och badade även fast klockan bara är 9. De gillar vatten lika mycket som jag gör. Om man vill kan man  ha poolparty inne i äventyrsbadet - det är ju där jag har mina stora vågor och häftiga rutschbanor.

Nyhet för idag blir också att alla barn som kommer hit får GRATIS ansiktsmålning - och det kommer gälla hela sommaren ut! Mina snälla pirater fixar allt och du får önska dig precis vad du vill. Vissa har blivit tigrar, vissa har fått dödskallar på kinderna men det är många som väljer mig, Pigge Pirat, som motiv. Då kan jag inte låta bli att krama dem lite extra.

En piratbesökare får häftig tigermålning


Igår lekte jag tidig jultomte!
Alla som hade provat mitt Piratspel fick en GRATIS entré till mitt Piratland! Så om du inte har provat än - gå och spela lite så får du kanske en överraskning i din mailbox!
Här är adressen:

http://www.gamlin-zeipel.se/sydpoolen3/

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0