Succe för Pigges Piratland

Hej alla barn!

I lördags 30 maj hade jag premiär för mitt Pigge Piratland och vilken succé det blev.
Alla var så glada och nöjda i sommarsolen och glassen från kiosken gick åt som smör i solsken.

Här är jag - Pigge Pirat - tillsammans med min nyfunna kompis - cooling SvampBob Fyrkant


Jag hade min kompis SvampBob Fyrkant med mig från Nickelodeon och Aya Baya Band spelade för en riktigt kul publik.
Det var många barn som tyckte att alla hoppborgar var så roliga och jag tror att alla barn var lika trötta som jag var när de kom hem.

Jag fick jättemycket kramar av alla barn och det tyckte jag om. Ibland blev det så varmt så jag gick in och ställde mig i mitt kylskåp ett tag. Då blev det jättekallt istället.

PSSSTTT! Jag tänkte jag skulle ge alla en present. Just nu får alla som besöker mig vara inne i mitt hem Sydpoolen hela dagen utan extra kostnad. Kul va!

Pigg pigg!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0