Äventyrsbad för alla

Hej och hå....

....och garrrhhhhhhhhhh!

Det är pirater i farten igen här på äventyrsbadet Sydpoolen. Kommer ni ihåg från i somras då vi hade en massa pirater springandes ute på Sydpoolens gräsmatta i Pigges Piratland. Vad roligt vi hade.
Nu är det så att piraterna har flyttat in och nu i helgen - närmare skrivet på lördag 14 nov kl. 14.00 sharp så kommer jag, Pigge Pingvin, och mina kompisar bjuda på en jättehäftig SIMHOPPSSHOW där det kommer att drulla av fumliga pirater.

De - piraterna - showar och spexar i motionsbassängen och hoppar en massa hopp från hopptornen. Tur att det inte är jag som var tvungen att hoppa från femman. Skall erkänna att jag tycker att det är lite läskigt.

Kolla in förra gången de var här och hoppade. Riktigt riktigt kul är det så försök att få hit hela familjen och titta.
Piraternas Skämthoppsshow på Sydpoolen

Jag tillsammans med snäll pirat och snäll badvakt



Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0