Eftermiddagste

Hej där alla Piggefans

Har ni haft en lika härlig helg som jag, Pigge Pingvin i äventyrsbadet Sydpoolen i Södertälje?
Trots det väldigt gråa vädret har jag haft det jätteroligt här inne och har busat med en massa barn.

Snart börjar det ju närma sig december och vad tror ni händer då?
Då kan man ha stenkoll med adventskalender om hur många dagar det är kvar till julafton! Sydpoolen och jag kommer finnas med i en av barnsemester.se tävlingar under december. De har en alldeles egen adventskalender, där du kan vinna jättefina priser varje dag.
Julen är en av mina favorithögtider och jag har t.o.m. en helt egen tomteluva som jag har fått låna av tomten himself! Den är jättefin.
Jag lovar att jag skall lägga in någon fin bild på mig när jag får lov att ha på mig den....det är ju lite för tidigt för tomteluvan. Ni får kolla in min pirathatt istället.



Jag har hört lite rykten här i Sydpoolen om att det kommer bli ett vattendisco snart igen. Det blir Luciadisco med samma häftiga tema vi har haft förrut...och så lite tomtestyle på det förstås. Jag ser redan fram emot det.
Det kommer bli ett litet gulligt luciatåg också (hoppas jag) med lite busiga barn, men mer om det kommer senare.
Busiga kramisar på er alla

Pigg pigg!!

Kommentarer
Postat av: olatidman

haha detta är fan den skönaste bloggen!

2009-11-16 @ 17:24:50
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: olatidman

sv: haha I will!

2009-11-17 @ 11:22:45
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0