Gympa under vattnet!

Morsning korsning alla vänner!

Här i mitt underbara hem, Sydpoolen , har det varit en härlig dag. Vi har haft besök av några skolklasser som stojat och lekt i äventyrsbadet tillsammans med mig. De verkade ha haft jättekul och det hade jag också.
När jag skulle gå och vila mig en stund efter allt busande gick jag förbi Sydpoolens terapibassäng. Där såg jag något jätteskojsigt. Det var en massa vuxna som hoppade, skuttade och sparkade i vattnet till glad musik. Det var gympa, fast i vatten! Oj, så roligt det såg ut att vara.

Glada gympatjejer i vattnet.


Så tipsa mamma och pappa om vattengympa för det är inte bara kul utan även jättebra för kroppen. Det är snart dags att boka sig för våra kurser som startar i vår. Om du vill veta mer om gympa och annan rolig träning i vatten kan du gå in här och kika.

Pigg Pigg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0