Morgonstund

God morgon, guten morgen (tyska) :)

Vilket kul disco!
Jag, Pigge Pingvin, hade ju superkul disco här i äventyrsbadet Sydpoolen i lördags.
Alla ni som var här - visst hade vi kul. Alla ni som inte var här missade något extra.
Jag tror och hoppas att det kommer bli fler gånger så håll ögonen öppna så får ni passa på att besöka mig och Sydpoolen nästa gång istället.

Discorök och discodans i äventyrsbadet Sydpoolen


Men nu är det dags att prata lite allvar.
Det är ju dags att ta tag i träningen (om du inte redan har gjort det förstås).
Fast jag vet ju att det många som har fastnat i den här baconsjukan som härjar runt i hela världen.
En av mina kompisar här i Sydpoolen var hemma en hel vecka och åh vad vi saknade henne.
Som tur är mår hon bättre nu och är tillbaka.

Sydpoolen är det perfekta stället för träning för här finns ju allt.
Det finns bad och kurser för både stora och små, gym (Nautilus), gruppträning i form av barngympa, vattengympa, bodypump, box, step, aerobics och så himla mycket mer.
Gå in och kika lite på www.sydpoolen.se så kan ni läsa om allt som finns.
Hoppas vi syns här!

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0