Premiär för nya S P A

Tjohoo på er alla

Idag vill jag, Pigge Pingvin, gärna önska en särskild tjej lycka till.
Hon heter Pia och är ny ägare av den härliga SPA avdelningen som vi har här i Sydpoolen.
Jag vet att den är mest för vuxna...kanske speciellt för alla mammor, även fast det finns väldigt sköna behandlingar speciellt för pappor också.
Alla ni som läste min lilla blogg vet redan nu vad SPA betyder.
Salus per aqua (jättekonstiga ord eller hur....det är något som heter latin) som på svenska betyder hälsa genom vatten. Det är ju exakt vad Sydpoolen och Sydpoolen SPA står för, så det passar perfekt.

Höstlovet är slut nu men vad kul jag och alla barn hade.
Det var ju disco och barngympa och gratis ballonger och reflexer och en massa annat som hände här. Det var mycket folk men det var ändå en härlig atmosfär här. Ett lugn i luften liksom. Härligt tycker jag!
Mer kramar och lagombus och mindre stök och bök tycker jag. Håller ni inte med?

Det finns lite regler att följa för att Sydpoolen skall fortsätta vara fräscht och här är en av dem


Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0