Sydpoolens adventsfirande

Tut i luren!

Vad klantig jag är!

Jag, Pigge Pingvin, brukar ju inte hinna med att blogga på lördagar och söndagar - för mycket bus med alla busiga barn här i äventyrsbadet Sydpoolen.
Så egentligen ska jag passa på att berätta allt om vad som händer här under måndagen till fredagen...men....

...jag var helt "insnöad" och jätteglad att det skulle bli Luciadisco den 12 december, så jag glömde helt bort att vi här i Sydpoolen har trevligt adventsfika varje advent nu i december. Inte nog med att det BJUDSkaffe och glögg och pepparkaka....du får BADA HELA DAGEN utan extra kostnad också!

Den här häftiga killen kommer ni träffa när ni kommer till äventyrsbadet Sydpoolen



Så istället för att du och mamma och pappa får vara här och busa i vågorna i 4 timmar får ni vara i hur länge ni bara orkar.....så passa på redan nu på söndag 6 december. Om inte mamma eller pappa är sugna så kanske mormor eller farfar eller någon annan cool släkting vill komma hit och busa med dig. Jag, Pigge Pingvin, har varsin PRESENT att ge till alla barn som kommer hit. Det är bara bonusar med att komma hit på adventssöndagarna!

Hoppas ändå att ni klarade er i helgen utan mitt suveräna helgtips...men då vet ni vad ni kan göra nästa helg i alla fall.

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0