Discodunk i vattnet

Ola baloba alla blötisar

Jag, Pigge Pingvin, har kommit på att jag älskar höstlovet här i äventyrsbadet Sydpoolen.
Vet ni varför?
Det är så många glada barn som vill busa och kramas med mig så jag blir alldeles lycklig....och blöt (men det gör inget). För att vara så mycket folk är det ändå väldigt lugnt och det är liksom en bra känsla i hela Sydpoolen. Det är svårt att förklara så för att uppleva det så måste ni bara komma hit och besöka mig.

Imorrn kan ni alla barn passa på att fotas tillsammans med mig, Pigge, och ha chans att vinna en mass fina priser. För att vara med så måste ni komma utklädda till något - ett spöke, en seriefigur eller något annat läskigt.
För imorrn är det ju Halloween och då får man skrämmas....hihi.....buuuhuuuuu.

Sedan är det ju imorrn kl. 14.00 som det smäller!
Kommer ni ihåg?!
Det blir ju stort Halloweendisco med discodunk och coola lampor för hela slanten ute i äventyrsbadet.
Förra gången jag fixade disco blev det en hejdundrade succé, så jag är helt övertygad om att det blir det denna gång också.

Jag på väg in till discot med en busig Pirat


Trevlig helg alla Piggefans därute och skräms riktigt ordenligt nu med mamma och pappa. Det är enda gången på hela året så passa på!

Pigg pigg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0