Fredag hela veckan

Goooo morgon alla glada fredagslirare

Hoppas ni mår bra. Jag - Pigge Pingvin - mår fantastisk för idag är det ju FREDAG och då är det bara en dag kvar till lördagsgodiset. Och sen är det ju Idol på teve idag som är rätt kul att titta på. Här kan du läsa mer om Idolprogrammet. Vilken är din favvis? Jag har inte riktigt bestämt mig än för jag tycker att alla är lika duktiga.
Idol och mys i soffan är vi värda efter en hel vecka med skolarbete och för min del bus i äventyrsbadet. Bus kan också vara ett rätt slitet jobb - jag lovar. 

Min kompis Elin har varit framme med kameran och tagit en massa coola kort bl.a. på hur våra badvärdar ser ut när du bryter mot de regler som Sydpoolen har. Inte så kul eller hur inte. Då det är bäst att vara cool och snäll och följa reglerna så vi alla slipper sura miner - i värsta fall så är det ju du själv som gör dig jätteilla och då är det ju inte så roligt att busa längre.
Gör som jag - Pigge Pingvin - och busa med måtta!
För några dagar sedan så skrev jag om alla Sydpoolens regler - det ser ut som att det är jättemycket men det mesta är självklart. Använd bara ditt egna huvud och tänk lite extra. Läs här och begrunda.

En badvärd säger till på skarpen - med världens snyggaste tröja (jag är ju med)


Hon hittade också bilder på mina favoriter - mina alldeles egna nyckelringar - i en korg.
Visst är de snygga! För endast 25:- får du en alldeles egen.
Om du har någon du tycker extra mycket om eller om det är någon som fyller år är det här en jättebra present - tycker ju jag :D.



Trevlig helg allesammans. Vi hörs på måndag.

Pigg pigg!!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Kanonbild på Richard =) ...go Richard, världens bästa badvakt ;)

2009-10-09 @ 17:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0