Höstlov och maskerad!

Gomorron alla Piggisar

Nu är jag tillbaka igen från min härliga resa till Göteborg och ni anar inte vad gott jag luktar. Alla behandlingar gjorde under för min stora pingvinkropp och pingvinsjäl.

Under min tid i Götet så hann jag fundera ut vad vi skall hitta på under höstlovet och jag har ytterligare en överraskning till er alla! Jag, Pigge Pingvin, anordnar en maskeradtävling för alla barn under lördagen 31 oktober precis innan vattendiscot drar igång. 
På lördagen mellan kl. 12.00 - 14.00 så kan du fotas tillsammans med mig, Pigge Pingvin, och vinna fin, fina grejjer. Alla vinnare och bilder presenterashemsidan veckan efter höstlovet.

SÅ GLÖM NU INTE!...detta gäller i äventyrsbadet Sydpoolen i Södertälje under höstlovet:

~ GRATIS Reflex
~ GRATIS Ballong
~ Discolördagen 31 oktober mellan 14 - 18
~ Barngympa (alla dagar utom lördagen mellan 16 - 16.30)
~ Godisregn
~ Flytflakrace
~ Tipspromenad med härliga vinster
~ Restaurangen buffé 69:-
+ alla häftiga attraktioner som äventyrsbadet Sydpoolen alltid erbjuder (böljande vågor, svischande rutschbanor, hopptorn m.m..)

Discolights = discoljus i äventyrsbadet Sydpoolen


Trevlig helg och glöm inte att "tjata" lite på era föräldrar så att de kommer hit och badar och busar lite med er i vattenfallet. Om du vill bli smartare än föräldrarna kan du gå in här och läsa om våra regler.

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0