Höstkurser

Hejsvejs alla piggare

I helgen var det jättemycket folk o badade här i äventyrsbadet Sydpoolen - mitt, Pigge Pingvin, hem.
Nu kanske det är jättemånga som är avundsjuka på mig för att jag bor i ett så himla häftigt hus som Sydpoolen är och ... det är faktiskt så coolt som ni tror. Jag har ju hela badet för mig själv när det stänger.

Igår var det ju även kanelbullens dag. Jag snaskade i mig ett par stycken så nu måste jag träna som en galning denna vecka.

Goa bullar


Sydpoolen
har ju jättemycket roliga träningsalternativ. De som tycker att styrketräning är roligt kan köra hårt på Nautilus Gym och de som tycker att gruppträning och kurser är roliga väljer vattengympa eller bodypump eller spinning eller box eller crawlkurser eller yoga eller pilates och så vidare.

Nästa vecka börjar även vårt barnsim med babysim, minisim och simskolor och vi har nästan fulla kurser där så om ni är sugna på att komma hit och bada - BOKA ER REDAN IDAG!
Det ser så mysigt ut när de små babypoolarna kommer hit och plaskar i Sydpoolens varma terapibassäng.
Det är nästan så jag längtar själv efter en liten mini Pigge. Ring till 08-554 428 00 eller maila till [email protected] och hör er för om det finns plats i just er kurs. Lycka till!

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0