Jag har glömt att...

Gomorron alla goa Pigge fans därute

Jag har glömt att berätta en sak för er.
Just nu så befinner jag, Pigge Pingvin, mig i Göteborg och får en massa SPA behandlingar och ni kan bara ana vad skönt det är.
Efter 20 års jubileumet här i Sydpoolen så hade jag kramats och gullat med så många barn, så att alla mina kompisar här i Sydpoolen tyckte att jag var värd en SPA behandling. Eftersom jag, Pigge Pingvin, är just en Pingvin så finns det inte så många ställen att välja bland så vi alla här hjälptes åt och hittade ett Pingvin SPA i Götet. Jag har det jättehärligt och vilar upp mig ordenligt inför det stundande höstlovet.
Sydpoolen SPA som finns här under samma tak som Sydpoolen har ju också en jättebra blandning av SPA behandlingar. Tyvärr inga för pingviner men väl för alla människor.
Sydpoolen SPA har en helt egen hemsida där det går att läsa om allt som finns. Kika in här.

Under HÖSTLOVET v. 44, som jag vet att alla barn har koll på, så kommer det ju att hända en hel del skoj här i Sydpoolen. Alla som kommer hit kan bland annat se fram emot:
~ att träffa mig - Pigge Pingvin - alla dagar mellan kl. 12.00 - 17.00
~ GRATIS reflexer och ballonger
~ massa happenings med bl.a. flytflak i motionsbassängen och barngympa alla dagar utom lördagen på äventyrets strand (kl. 16.00 - 16.30), tipspromenad m.m..
~ godisregn efter barngympan

Kom och träffa oss under lovet...vi väntar på just dig!


Det HÄFTIGASTE blir nog ändå äventyrsbadets Vattendisco som kommer att vara mellan kl. 14.00 - 18.00 på lördagen 31 oktober. Då är det cool musik av kända DJ´n Rasmus från Rob´n´Raz och häftigt discoljus. Mer om allt om höstlovet kommer imorrn.

Om ni bor långt ifrån Sydpoolen (som alla vet ligger i Södertälje) så finns det ett jätte, jätteprisvärt Hotellpaket som vi har tillsammans med Quality Hotell Park. Gå in här redan nu! och titta.

Pigg pigg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0