Nya filmer

Hej hopp galopp

Vilken action det är här i Sydpoolen denna vecka!
Det är ju höstlov och det är massor av badsugna barnfamiljer som har kommit hit för att busa och stoja tillsammans med mig, Pigge Pingvin.
Det härliga vattnet med de coola vågorna lockar många och alla verkar ha så himla skoj.

Igår på eftermiddagen lade jag ut lite nya videos på Sydpoolens Youtubesida. Vi här på Sydpoolen hade en livräddningsuppvisning under vår stora jubileumshelg i slutet av september. Det finns också en liten snutt av vårt vattendisco som vi filmade precis innan alla dök upp.
Kolla in de nya filmerna här.

Barngympa på äventyrsbadets Sydpoolens strand kl. 16.00
under höstlovet med mig, Pigge Pingvin.




Sedan hittade jag även en mycket häftig bok av Brutus Östling.
En bok om en massa poolare till mig som heter "Pingvinliv".
Check it out här http://www.bokus.com/b/9789113016283.html

Syns och hörs imorrn!

Pigg pigg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0